Τετάρτη 23 Ιουλίου 2014

Έχει αποτέλεσμα το λεμφικό μασάζ στην κυτταρίτιδα; (πηγή boro.gr)


Ρωτά η αναγνώστρια μας Σούλα Κ.

Αυτή η κυτταρίτιδα είναι μεγάλο πρόβλημα. Είμαι 19 χρονών 51 κιλά και 1,67 σε ύψος, αδύνατη σχετικά και παρόλα αυτά έχω αρκετή κυτταρίτιδα. Η αλήθεια είναι ότι περιορίζεται μόνο στους μηρούς στην πίσω και πλαϊνή επιφάνεια, ωστόσο είναι πολύ αντιαισθητική Έχω κάνει τα πάντα για να φύγει κι όμως δεν έχω δει κάποιο αξιόλογο αποτέλεσμα. Γυμνάζομαι τακτικά από πολύ μικρή ηλικία πίνω πολύ νερό και προσέχω τη διατροφή μου. Τον τελευταίο μήνα δοκίμασα και μία κρέμα μήπως δω αποτέλεσμα αλλά δεν μπορώ να πω πώς είδα κάποια εντυπωσιακή αλλαγή. Να σημειωθεί ότι η μητέρα μου έχει πολλή κυτταρίτιδα και ίσως είναι κληρονομικό το χάρισμα. Όσον αφορά το μασάζ τώρα κάνω καθημερινά μόνη μου αλλά δεν είδα διαφορά και έτσι σκέφτηκα να απευθυνθώ σε ειδικό. Έχει όντως αποτέλεσμα ή θα δώσω τα λεφτά μου τσάμπα; Ευχαριστώ


Απαντά ο δερματολόγος Δημήτρης Καπετανάκης

Η αιτιολογία της κυτταρίτιδας είναι πολλαπλή! Παίζουν ρόλο γενετικοί παράγοντες, διατροφικοί, περιβαλλοντογικοί, ορμονικοί..... Σε άλλα κράτη υπάρχουν κλινικές εξειδικευμένες στην αντιμετωπιση αυτής της ασθένειας . Θεωρώ οτι για την αντιμετώπισή της υπάρχουν διάφορα πρωτόκολλα με τα οποία ασχολούνται οι δερματολόγοι. Σχετικά με το μασσάζ, το μόνο που βοηθάει είναι το λεμφικό μασάζ και είναι κάτι που δεν μπορεί να κάνει κάτι μόνος του. Άρα αν ο ειδικός κάνει λεμφικό μασάζ τότε μπορεί κάτι να αποδώσει.

πηγή: http://www.boro.gr/54587/exei-apotelesma-to-lemfiko-masaz-sthn-kyttaritida

Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε την Έφη Στρατή στο τηλ. 6977540468

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου