Τετάρτη 17 Μαΐου 2017

Λεμφικό μασάζ: Πώς ξαναβρήκα το σώμα μου μετά την εγκυμοσύνη #truestory


Αποτέλεσμα εικόνας για λεμφικο μασαζ

Δίαιτες, κρέμες, ζώνες, τρικ, γυμναστικές... Αυτή είναι η εποχή που συζητάω με τις φίλες μου πώς θα χάσουμε τα περιττά κιλά και τους πόντους που πήραμε τον χειμώνα. 


Για μένα οι λύσεις είναι πολύ ξεκάθαρες πια, βγαλμένες από τη ζωή!

Όταν έμεινα έγκυος στη μικρούλα μου, εκτός από την ανείπωτη χαρά της μητρότητας, φορτώθηκα πάνω μου και γύρω στα 20ωραιότατα κιλά. Τα 7-8 έφυγαν με τον τοκετό αλλά με ξαναβρήκαν κατά τη διάρκεια του θηλασμού, καθώς ούτε γυμναζόμουν ούτε σωστή διατροφή έκανα. Ένιωθα το σώμα μου να πάει να σκάσει. Το ένιωθα ξένο. Άσχημο. Βαρύ. Η εικόνα μου είχε αλλάξει εντελώς. Κοιταζόμουν στον καθρέπτη και έλεγα: Πώς είσαι έτσι; Δεν μου αρέσεις!

Μόλις ολοκλήρωσα το 6μηνο του θηλασμού, ξεκίνησα την επόμενη κιόλας μέρα ένα πρόγραμμα διατροφής με ειδικό. Ήξερα ότι χρειαζόταν υπομονή και επιμονή για να τα καταφέρω. Έπρεπε όμως να ξεκινήσω.

Επιπλέον, είχα διαβάσει για το λεμφικό μασάζ: Ότι πραγματοποιείται από ειδικούς θεραπευτές, με ειδικές τεχνικές μαλάξεων, στόχος του είναι να κυκλοφορήσει καλύτερα η λέμφος και να φύγουν οι περιττές τοξίνες από τον οργανισμό, ότι αντιμετωπίζει την κυτταρίτιδα και το τοπικό πάχος, με την αντιοιδηματική και αποσυμφορητική του δράση.

Πρέπει όμως να γίνεται από ειδικό που ξέρει τι κάνει.

Κι έτσι πήρα τηλέφωνο την expertτου λεμφικού μασάζ, αισθητικό και φυσιοκοθεραπεύτρια Έφη Στρατή και κλείσαμε το πρώτο μας ραντεβού.

Ήρθε στο σπίτι μου (πολύ βολικό αν έχεις παιδί και εργάζεσαι κιόλας) και μου έκανε την πρώτη συνεδρία στην κρεβατοκάμαρά μου, με το μωρό δίπλα μας. Το άγγιγμά της ήταν θεϊκό, το χρειαζόμουν τόσο!

Αν πονούσε; Πονούσε, μην το συζητάτε! Καθώς έκανε τις μαλάξεις, η ειδικός με τη γλυκιά της φωνή μου εξηγούσε τι κάνουμε και μου έδινε συμβουλές. 

Μετά τα τρία πρώτα ραντεβού δεν ένιωθα πια πόνο, μόνο ευχαρίστηση.

Η Έφη ερχόταν στο σπίτι μου 3 φορές την εβδομάδα, μέρα παρά μέρα. Στον πρώτο μήνα, κι ενώ είχα χάσει μόλις 2,5 κιλά, φόρεσα ένα μαύρο παντελόνι στο γραφείο και όλοι, μα όλοι μου έλεγαν: «Καλά, πόσα κιλά έχεις χάσει; 8; 10;»! 

Τότε συνειδητοποίησα πόσο πολύ είχε αλλάξει η εικόνα του σώματός μου με το μασάζ!

Και φυσικά αυτό με γέμισε αυτοπεποίθηση, τονώθηκα και πήρα θάρρος για να συνεχίσω να χάνω κιλά και πόντους. Πόσο σημαντική είναι η καλή ψυχολογία σε αυτές τις προσπάθειες!

Ραντεβού στο ραντεβού, άρχισα να βλέπω και τα πόδια μου να γίνονται και πάλι φυσιολογικά, χωρίς αυτά τα σκληρά «πετρώματα» που είχαν συγκεντρωθεί στους γλουτούς από τη συσσώρευση του λίπους. Καθώς η Έφη εργαζόταν σκληρά πάνω μου (πόση δύναμη μπορεί να κρύβει ένα τόσο μικροσκοπικό πλάσμα!), ένιωθα σαν να σπάει αυτά τα«πετρώματα» που κρύβονταν πολύ βαθιά στην επιδερμίδα μου.

Και δεν ήταν μόνο αυτό. Για μένα ήταν ψυχοθεραπεία, ευγένεια, καλοσύνη, ένα άγγιγμα αγάπης. Τους πρώτους μήνες μετά την εγκυμοσύνη, όλες χρειαζόμαστε λίγη αγάπη παραπάνω...

Σε 3 μήνες το σώμα μου είχε σμιλευτεί. Τότε κατάλαβα το νόημα αυτής της λέξης. Σαν ένας γλύπτης να το είχε πάρει και να το είχε διορθώσει!

Τη δίαιτα τη συνέχισα, με ένα μικρό διάλειμμα, για 2 χρόνια. Θέλει σθένος να κάνεις πρόγραμμα διατροφής για τόσο καιρό. Κι εγώ το είχα, και λόγω χαρακτήρα αλλά και χάρη στα άμεσα αποτελέσματα του λεμφικού μασάζ.

Για αυτό, κάθε χρόνο τέτοια εποχή, λέω στις φίλες μου:

Σωστή διατροφή, άσκηση και λεμφικό μασάζ, κορίτσια!

Ακόμα και όσες είστε αδύνατες αλλά έχετε κυτταρίτιδα, αντί να δίνετε τα χρήματά σας σε πανάκριβες κρέμες, ακολουθήστε αυτή τη μαγική τριάδα και το σώμα σας θα σας ευγνωμονεί!

Όπως ευγνωμονώ κι εγώ την Έφη που σε εκείνη την δύσκολη, και σωματικά και ψυχολογικά, περίοδο της ζωής μου που με το μαγικό της άγγιγμα μου χάρισε μια καινούρια, βελτιωμένη εικόνα για το σώμα μου!

Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο 6977540468 την κ.Έφη Στρατή αισθητικό και φυσικοθεραπεύτρια εξειδικευμένη στο λεμφικό μασάζ .

1 σχόλιο:

  1. Γεια σου

    Χρειάζεστε ένα δάνειο ή μια επένδυση για την υλοποίηση του έργου σας ανησυχεί περισσότερο για να το κάνετε εσείς. Προσφέρουμε πιστώσεις σε κάποια συγκεκριμένη περίοδο 30 ετών. Το προσφέρει ποικιλία από 5.000€ έως 5 εκατομμύρια € με επιτόκιο 3%. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες.
    Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: aniergorge@gmail.com
    Με εκτίμηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή